PESAN UNTUK YANG GELOJOH

UNTUK AWAK YANG GELOJOHπŸ˜…
.
Baru je promo tengahari tadi ada yang tanya kisah ni lepas ke untuk pasaran Malaysia . Aduhai beb, baca tajuk novel terus buat kesimpulan ye? Belum baca pun lagi kan?
.
Novel ni ada ISBN dari Perpustakaan Negara Malaysia . Dah diluluskan ceritanya. Kalau novel ni lucah dan tak sesuai dengan norma kita tentu tak diluluskan πŸ˜‰Saya bukan baru hari ni menulis novel dan jadi editor . Ni novel ke 10 saya tau. ✌️Saya ada prinsip dalam penulisan saya sebab saya tau saya ada tanggungjawab pada agama dan bangsa saya .
.
Saya menulis novel LELAKI DI SEBALIK PELANGI ni bukan rekaan ye . Ini inspirasi kisah pengakuan sebenar . 80 persen cerita ini adalah benar, 20 persen saya tambah asam garam Aji no moto untuk lebih sedap ceritanya.
.
Nasihat saya sebelum nak judge novel ni . Baca dulu . Saya ada editor yang dah sunting dan baca berpuluh kali sebelum kami nak luluskan. Walaupun saya editor tetapi saya tak edit novel sendiri tau. Saya serahkan pada editor lain untuk nilaikan.
.
.
Bacalah sebelum saya AzanπŸ˜‚β˜ΊοΈπŸ’ͺ kat awak nanti ….
.
President Stailista-Glamz

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shopping Cart